کتاب راهنمای گردشگری خوی زیر چاپ هشتم    

شهردار خوی گفت : کتاب راهنمای گردشگری خوی نوبت هشتم زیر چاپ رفت .
کد خبر: ۸۱۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 22 January 2020
به گزارش خبر نگار تابناک آذربایجان غربی از خوی 
محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت : کتاب گردشگری خوی برای معرفی ظرفیت های گردشگری و پتانسیل های ویژه خوی در بخش های فرهنگی و اجتماعی منشر میشود . 
وی ادامه داد : با نگاهی به مزیت های نسبی شهر خوی ، لزوم معرفی این ظرفیت ها برای رشد  شاخص های فرهنگی اجتماعی شهر خوی بیش از گذشته احساس می شود و بر همین اساس باید گفت شهر خوی در گذشته بعنوان یکی از شهرهای تاریخی و پر اهمیت ایران زمین از منظر فرهنگی ، مذهبی و حتی تجاری بوده و امروز نیازمند معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های فرهنگی این شهر هستیم.  
 
شهردار خوی افزود: یکی از اقدامات موثر و خوب شهرداری در طول سالهای گذشته تدوین و انتشار کتاب راهنمای گردشگری خوی است که تاکنون بیش از ۲۰ هزار جلد منتشر و در سطح وسیعی بین مسافرین، گردشگران و میهمانان جشنواره های مختلف در طول سال های گذشته توزیع شده است. 

 اکبرزاده اضافه کرد: با استفاده از امکان تصویربرداری جدید همچنین همراهی برخی از هنرمندان عکاس خوئی در دوره های مختلف شاهد افزایش بخش ها و تنوع تصویری ، همچنین ویرایش ساختاری و محتوایی در این کتاب بودیم.  
 
شهردار خوی تصریح کرد: یکی از اقدامات شهرداری در حوزه معرفی شهر خوی، تصویربرداری هوایی از پروژه های مختلف فرهنگی ، هنری و عمرانی همچنین میادین، پارک ها، مناظر طبیعی و ورودی های شهر بود که در نوع خود برای اولین بار صورت گرفت و از سوی مدیریت فرهنگی در فضای مجازی این تصاویر منتشر شد تا در معرفی شهر خوی از زیبائیهای طبیعی و ساختار شهر خوی نیز استفاده شده و بخش عمده این تصاویر در کتاب راهنمای گردشگری خوی استفاده شد. 
 
وی افزود: کتاب راهنمای گردشگری خوی پس از دریافت مجوزهای نشر بصورت رسمی طی تغییرات ساختاری و ابعاد کتاب داشته و شاهد تنوع در بخش تصاویر، فهرست و فصل بندی محتوای کتاب بودیم و در حال حاضر  این کتاب برای نوبت هشتم به زیر چاپ رفته و طی هفته آتی دردسترس علاقمندان و شهروندان گرامی قرار خواهد گرفت.    
 
شهردار خوی در پایان گفت : کتاب جدید گردشگری خوی به ترتیب شامل تاریخچه خوی، آثار تاریخی و مذهبی خوی، طبیعت خوی، فرودگاه، پایانه مسافربری، هتل ها، دانشگاه ها، حوزه های علمیه ، پارک ها، موزه ها، بازارها ی خوی و محصولات کشاورزی ، فرهنگ و آداب و رسوم، سوغات، غذاهای بومی خوی و تصاویر قدیمی خوی می باشد.  
 
لازم به یاد آوری است : کتاب جدید راهنمای گردشگری خوی با طراحی و شیوه جدید در قطع خشتی با ابعاد ۲۲×۲۲ و بصورت تمام رنگی و با استفاده از کاغذ گلاسه در تیراژ  ۱۰۰۰ نسخه در دست انتشار می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار